пггггггггггггг

понеделник, 9 юли 2012 г.

Жега..

Мразя да ми е топло. Обичам зимата. Обичам студената бира.... Почти всичко ям студено ... И ето днес е 40 градуса... Дори колежката ми, която не обича изкуствените температури на климатика си го беше пуснала в 10 часа...
На фона на тая жега и при мисълта, че трябва да се качвам в колата изниква сцената в която едно едрогабаритно куче реши да сложи край на своят  мъчителен, и изстрадан псешки живот. За тая си цел ловко се метна иззад храстът- прикритие и с един еленски скок се озова пред колата . В първите секунди дори не знаех какво се случваше. Мислех си, че е хвръкнало едното кул'ло (колело :) )... Резултатът- спукан радиатор на климатик и спукан интеркулер (без да броим изгубен преден номер, намляни пластмаски и цялостно съсипване на предната броня...) Интеркулерът залепих, но радиатора така си и остана...
Равносметката- черна кожа, черна кола, 40 градуса жега и аз вътре с дълъг панталон :)
Е поне колежката пусна климатика :)))))

п.п. Крайно време е да се лиша от предните неща за мен самият, че да ги вложа в тая ти ми проста и едновременно тъй необходима кола.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар